Scroll down for more information

Niet helemaal
happy?

Wij doen er alles aan u zo goed mogelijk te verzorgen en te verplegen. Als u niet helemaal tevreden bent, dan horen wij dat graag zodat wij in de gelegenheid zijn om onze zorgverlening aan u te verbeteren.

Uw klacht is voor ons een leermoment

Wij willen de beste thuiszorg leveren. U moet zich volledig thuis voelen bij HappyZorg. Bent u niet helemaal tevreden dan hopen wij dat u ons dat wilt laten weten. Want wij nemen dan graag uw ontevredenheid weg.

 

Als u uw ongenoegen wilt uiten, dan kunt u het beste eerst met de (thuis)zorgondernemer contact opnemen. Wij leren altijd van uw opmerkingen en nemen uw ongenoegen zeer serieus, dus schroom niet. Maar als u dat niet wilt of als u er met de vestigingseigenaar niet het gewenste resultaat bereikt, dan kunt u zich tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris van HappyZorg wenden voor advies en bemiddeling. U vindt hier de brochure ‘U vindt dat onze zorg beter kan’ met meer informatie over ons klachtenbeleid.

 

U kunt uw klacht via onderstaand digitaal formulier indienen. Na ontvangst van uw klacht neemt de klachtenfunctionaris binnen twee werkdagen contact met u op. U kunt uw klacht desgewenst anoniem melden. In dat geval kunnen wij u niet terug berichten.

 

Klachtenformulier 

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Gegevens van betrokkene
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Uw gegevens als u namens betrokkene een klacht indient
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer

 

Indien u van ons een terugkoppeling wenst, vul in het formulier uw contactgegevens in.

 

Geen zorgen: wij gaan veilig met je gegevens om. Dat lees je in ons privacybeleid.

 

 

Indien u schriftelijk een klacht in wilt dienen, stuurt u dan een ingevuld afdrukbaar klachtenformulier naar:

 

HappyZorg
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Prinses Margrietplantsoen 50
2595 BR Den Haag

 

U kunt onze klachtenfunctionaris ook telefonisch bereiken op maandag, dinsdag en donderdag op telefoonnumer 070-262 22 21.

 

U treft hier het Klachtenreglement van HappyZorg.

Actiz
Erkend leerbedrijf
ISO 9000